Met de ontwikkeling van het ondernemersklimaat in opkomende economieën is de zorg voor goed personeel een belangrijke aandachtspunt. Vanwege de Covid-19 pandemie was het niet mogelijk om dit live uit te dragen via bijeenkomsten. Daarom heeft DECP besloten om een brochure uit te geven met een fictief verhaal van een stagiair die alle facetten van een onderneming doorloopt. De DECP-brochure is in het Engels en Frans uitgebracht en als kerstgeschenk zowel fysiek als digitaal verspreid (zie voorbeeld). Slimme actie!
Met het ontwerp van een fris logo is voor Heuvelrug Muziekschool een nieuwe fase ingegaan…
Als het gaat om bezoekers snel inzage te geven in een bepaald gebied en te…
De visualisatie voor deze campagne maakt snel duidelijk welke datakoppelingen mogelijk zijn voor automatische gegevensverwerking.…
Afgelopen jaar is een nieuw ontwerp gemaakt voor het logo en de website van fysiotherapiepraktijk…
Wij zijn niet gelijk gebleven. Wat is er dan veranderd in de 13 jaar nadat…
De Nieuwe Hollandse Waterlinie verdient het om op de Werelderfgoedlijst van Unesco te komen. Het…